Friday, December 17, 2010

hi kawan2..
salam bertemu kembali..

sepatutnya saya bercuti hari ni..tapi oleh kerna saya ni pekerja yg hebat! makanya saya dtg juga ke Ofis..alahai..apa dah jadik! sayang dah cuti, burn begitu sahaja..hehehe....tanduk di kepala kata...antam jak cuti bayar sendiri2....bole ke? kalau tertangkap kang baru tahu..yg pening tu, kita 8 jam duduk di kerusi yang tak empuk ni, tak dah org carik. tapi suda kita bercuti2an...kena cari pula...hai..nasib la badan.

apapun, happy merry christmas kepada semua kwn2 yg menyambut hari krismas..tak lama lagi tu...aku pula nak bercuti2 juga ni. nak duduk kat umah, bersihkan umah, kipas yang berhabuk tu nak lap, lantai mop bersih2, apa lagi ya..emmm...mengecat umat kalau termampu...dan tahun baru ni mesti mau azam baru.kedatangan ke ofis mesti cun2 punya. kerja2, mesti hantar biar meletup tangan2 ni menaip asalkan kerja2 tu sampai ke tangan bos. apa lagi....anak2 mseti diasuh dan dibelai dengan kasih sayang yang benar2 dari hati. jgn ikut perasaan ja nak marah2....keep cool and stedy. mcm biasala.

No comments:

Related Posts with Thumbnails