Thursday, December 22, 2011

halwa telinga..

salam semua...:)

sambil menulis sambil menghayati lagu najwa carta hati.
bestnya lagu nie...
rasanya bule jadi terapi terbaik utk mood yg tak seberapa..
mcm tak buring pula rewind jer keje aku...:)
kemarin meeting with my pren.katanya tahun depan mungkin byk outstation..
dlm hati (jgn jak bertembung dgn outstation myhubby)...harap2 tahun depan, 
keja semua oraitt jak tak byk stress mcm tahun ini.  

okla..utk menyenangkan keja aku merewind lagu ni...aku tempek la kat sini..utk kesenangan di masa hadapan..:)

najwa latif carta hati

Thursday, December 15, 2011

RAE


akum semua.. dan slm 1 malaysia...:)

hari nie baru lega sedikit kerana baru jek selesai mengerjakan exam RAE..radio amatur.. baru terasa mengantuk dan penatnya badan....tapi, org kata tak cuba tak tau..setakat mana kemampuan otak seseorang..ermmm...

exam..okla...mudah2an lulus dan lepas ni bule ke udara menggunakan gelombang dan frekuansi yag dibenarkan. knp tetiba jer ambik rae? saja2, suka...minat dan nak tmbah kemahiran...nda tau mahir ke tidak sebab bljr utk lulus exam je. praktikalnyer lum lagi..tp nasib baik bos kata, ambik masa utk buat praktikal..oklah tu..cantik!!


oklah...mlm makin pjg...so, lain hari citcat lagi...over

jaga diri, hiasi peribadi...:)




Wednesday, December 7, 2011

panahan Ombak Rindu

alahai...ombak rindu...
betul2 menyeksa perasaan...
airmata berkilo2 bercurahan..tapi
tak dapat nak tahan2 lagi....
biarkan sahaja...jatuh ke pipi..

sekadar untuk halwa pendengaran....
kembali mengingati cerita ombak rindu...
lagu yg menambah kesedihan penceritaan...



Related Posts with Thumbnails