Thursday, January 5, 2012

BIASALAH...KERJA..

as salammm...

start keja dah...makanya startlah enzim2 stress mendatang...tapi tiapa..kali ni nak halau stress dengan senyuman yang paling manis sekali...kwang3..betulkah stress bole halau...:) sedangkan boss besar pun bule2 stress apakan lagi kita yg orang suruhan sahaja ni....SABAR....

ermm...biarkanlah...luncai terjun dgn labu labinya...yg penting kita kena rilekss dan tenangkan fikiran..pedulikanlah anasir2 jahat dan suara2 yg menggangu pendengaran telinga. kalau kerja mendatang..terima dgn dada terbuka..kalau keja tak datang2 juga..terima lah dgn hati terbuka juga..hahaha...rajalawak betuiii....yg penting..gunakan masa yg ada utk kemaskini fail dan data2 yg perlu..

bestnya mrk...sambil2 outstation, sambil2 melancong, sambil2 melencong dan sambil2 juga masuk duit poket..
ieyala tu....biasala.. projek ada ##..semua pun mau..antam sajalah!!..(lupa diri sekejap...)

bukan senang jugak tu...ada juga yg tak nak tapi terpaksa..yg mahu pula tak dapat...kalau salah analisis...***ada pula yg dah pasang strategi...suruh jak anak2 buah carik bhn...lepas tu..analisis je..bukan begituka strategi yg dahulu2... ini kali la..

yg penting keja tetap keja dan buatlah keja dgn hati yg terang dan benderang..:)

selamat kembali bekerja dan semoga keja2 kita akan mendapat keberkatan..drpNYA..aminn

chayos...



1 comment:

aznur said...

kerja sebaik mungkin. chayo2

Related Posts with Thumbnails