Saturday, December 22, 2012

Sepetang di TeRaTaK SeRi..

waa...bestnya duduk di rumah petang2 macam ni...selalunya..petang begini tak da di rumah..mcm2 hal yang dibuat..balik kampung..turun ke kota...menziarahi majlis2 keramaian..dan seribu satu macam...terasa nikmatnya duduk di rumah....

Assalammualaikum....
buat pembaca setia blog aznur..:) sepetang begini, apa yang anda sedang lakukan? pasti banyak aktiviti kan...barangkali sedang tidur pun ada... time ujan mcm nie..katil dan bantal pun kata mari2..

kuatkan semangat!! Jgn tidur petang terutama selepas Asar. Bahaya untuk kesihatan..

sekejap tadi sedang melayan enovel dari http://pearlpett2.blogspot.com.
Hebat dan bertenaga! konfirm bole maju ke hadapan sebaris dengan novelis2 yang lain.

sambil2 tu, sempat jugak menjengah rumah prof muhaya dalam rancangan Siapa di rumah....sebagai rujukan dan panduan hiasan rumah...samping tu, ada resipi bole dicuba..

 part 1

part 2

 sekadar berkongsi...jumpa lagi...:)

No comments:

Related Posts with Thumbnails